( Zadzwoń: (+48) 17 8555 300  * Napisz do nas ¸ Pon-Pt 08-14 

 

 

Promocje
Prowadnica GTV MODERN SLIDE 3D pełny wysów L-450
Prowadnica GTV MODERN SLIDE 3D pełny wysów L-450

38,00 zł

Cena regularna: 45,00 zł

Najniższa cena: 44,10 zł
szt.
Prowadnica GTV MODERN SLIDE 3D pełny wysów L-400
Prowadnica GTV MODERN SLIDE 3D pełny wysów L-400

37,90 zł

Cena regularna: 52,00 zł

Najniższa cena: 38,00 zł
szt.
Prowadnica  MODERN SLIDE 3D Push to Open 500 25kg
Prowadnica MODERN SLIDE 3D Push to Open 500 25kg

55,86 zł

Cena regularna: 60,00 zł

Najniższa cena: 57,00 zł
szt.
Prowadnica GTV MODERN SLIDE 3D pełny wysów L-500
Prowadnica GTV MODERN SLIDE 3D pełny wysów L-500

40,00 zł

Cena regularna: 56,00 zł

Najniższa cena: 52,92 zł
szt.
Szablon wiertarski do szuflad GTV
Szablon wiertarski do szuflad GTV

180,00 zł

Cena regularna: 269,00 zł

Najniższa cena: 269,00 zł
szt.
Szuflada AXIS PRO GTV B. Wysoka H199 BIAŁA 400 D1
Szuflada AXIS PRO GTV B. Wysoka H199 BIAŁA 400 D1

106,00 zł

Cena regularna: 114,80 zł

Najniższa cena: 114,80 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

 

Produkt ma wadę? A może zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem?

Nie ma problemu – w łatwy sposób możesz dokonać reklamacji. Masz na to aż 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki.

REKLAMACJA Z POWODU USZKODZEŃ W CZASIE TRANSPORTU LUB WAD FABRYCZNYCH

  • po rozpakowaniu okazało się, że towar jest uszkodzony, rozbity, pęknięty, itd.,
  • po dokładnym obejrzeniu produktu okazało się, że towar ma wady fabryczne.

Proces reklamacji:

  1. Wypełnij formularz reklamacji i oczekuj naszej odpowiedzi (skontaktujemy się z Tobą do 24h).
  2. Przygotuj przesyłkę do zwrotu. Do paczki włóż reklamowany produkt oraz wypełniony formularz zgłoszenia pobierz
  3. Przekaż przesyłkę kurierowi (my zamawiamy i płacimy za kuriera).
  4. Oczekuj kontaktu z naszej strony oraz rozpatrzenia reklamacji (pamiętaj, że mamy na to 14 dni od momentu dostarczenia uszkodzonego produktu do naszej siedziby).

ZAWARTOŚĆ PRZESYŁKI NIE ZGADZA SIĘ ZE ZŁOŻONYM ZAMÓWIENIEM

  • po otwarciu paczki okazało się, że jej zawartość jest niezgodna z zamówieniem,
  • brakuje jednego lub więcej produktów w paczce.

Proces reklamacji:

Ze względu na różne przyczyny problemów związanych z niezgodnością zamówienia z zawartością paczki, w celu sprawnego rozwiązania problemu, prosimy o bezpośredni kontakt z naszym działem reklamacji:

 

* sklep@anika-akcesoria.pl 
178555300

 

 

 

 

Dlaczego MY ?

Tkaniny wysokiej jakości - nasze Tkaniny Samochodowe pochodzą z wyselekcjonowanych fabryk znajdujących się w Unii Europejskiej.

Możliwość sprawdzania - u nas zamówisz próbnik z materiałami aby jak najlepiej dopasować materiał do Twoich potrzeb.

Szeroki Wybór tkanin samochodowych - kolory do większości produkowanych samochodów.

Odbiór osobisty lub wysyłka kurierem - w Polsce i za granicę. 

Fachowa pomoc i obsługa - zadzwoń lub napisz a my doradzimy ci i przeprowadzimy przez szybki i łatwy proces sprzedaży

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl